2009年10月27日 星期二

感谢了...

Niza 若有其事的把我叫着了...

“Yes?”

“Ask you something...”

“Did you hire SW?”

“No, for what?”

“Then why did he teach you personally that night for more than 2 hours?”

“Hmmm...I don't know. He asked me suddenly and I thought I missed the briefing...”

“No, our briefing was not like that. We just have a simple briefing...and we did it all together, not one to one...”

“Owh?! Really?”

“Yes lah!”

“Oh, may be I am not that smart as you all ma...”

“No, it couldn't be. You always got the privilege...Not fair lah...you made us so jealous leh...”

“Really huh? Thanks for telling me...I think tonight I cannot sleep already lah...”

我和她开着玩笑,但其实我是开始担心了...因为最近一些平常不过的事情大家都爱把它放大了...

我真的不晓得为什么他那晚会忽然叫我留下来教我一些东西...即便是我需要九点过后才有空...他竟也说...“Ok, no problem. I will wait for you...”

那一晚,他确实教了我很多东西...

感激了...从来都没有人愿意主动的教我东西...那天不经意的看到了他的履历...我想...我该是受宠若惊的...

难得的是有他一直给我无比的信心...即便是有时发现自己没有能量了,他都不懈的鼓励着我说...“Denise, come on, you always have that ability...”

认识他以后,我很惊讶的看到我的人生竟然会转入了这样的一个里程...

坦白说,这一年来,我和他学习了很多,而他竟也如此无私的愿意与我分享...他让我看到了被自己忽略了很多年的潜能...

真的感谢了...感谢他为我灰暗的生命涂上了几许的亮丽色彩...

沒有留言: